Bibliografia na stronach 143-145. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 32, 2 (2019), strony 127-146 ; artykuł w: Edukacja na pograniczach : dokonania i perspektywy Strony 127-146 ; tyt. równoległy: Social competences of learners and the accomplishment of developmental tasks in late childhood : a study from the Polish-Czech borderland
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 32, 2 (2019) ; Edukacja na pograniczach : dokonania i perspektywy
Apr 22, 2021
Oct 8, 2020
90
90
https://bc.umcs.pl/publication/37552
Ogrodzka-Mazur, Ewa Świdzińska, Agata. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Wos, Klaudia Anna Kamecka-Antczak, Celina Szafrański, Mateusz Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Bojanowicz, Justyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Wierzejska, Joanna. Redaktor Sanecki, Grzegorz. Redaktor
Ozga, Wioletta Kinga. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Siemionow, Justyna Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Twardosz Natalia Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji
Kruk, Anna