Bibliografia na stronach 221-222. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 32, 2 (2019), strony 213-222 ; artykuł w: Edukacja na pograniczach : dokonania i perspektywy Strony 213-222 ; tyt. równoległy: Family environment and identity of people in their late adulthood on the example of Cieszyn Silesia
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
oai:bc.umcs.pl:34413 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 32, 2 (2019) ; Edukacja na pograniczach : dokonania i perspektywy
22 kwi 2021
9 paź 2020
78
81
https://bc.umcs.pl/publication/37569
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Jas, K. Środowisko rodzinne a poczucie tożsamości osób w wieku późnej dorosłości na przykładzie Śląska Cieszyńskiego | 22 kwi 2021 |
Dobińska, Gabriela Miśkiewicz, Katarzyna Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS