Bibliografia na stronach 182-183. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 32, 2 (2019), strony 173-185 ; artykuł w: Edukacja na pograniczach : dokonania i perspektywy Strony 175-183 ; tyt. równoległy: Host country culture perception of students participating in the Erasmus+ programme in the light of mutual stereotypes – based on the example of students from Poland and Czech Republic
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
oai:bc.umcs.pl:34400 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 32, 2 (2019) ; Edukacja na pograniczach : dokonania i perspektywy
6 sie 2021
8 paź 2020
104
110
https://bc.umcs.pl/publication/37555
Majchrzyk, Konrad Bondyra, Wiesław. Redaktor naczelny