Bibliografia na stronach 143-145. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 32, 2 (2019), strony 127-146 ; artykuł w: Edukacja na pograniczach : dokonania i perspektywy Strony 127-146 ; tyt. równoległy: Social competences of learners and the accomplishment of developmental tasks in late childhood : a study from the Polish-Czech borderland
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
oai:bc.umcs.pl:34397 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 32, 2 (2019) ; Edukacja na pograniczach : dokonania i perspektywy
6 sie 2021
8 paź 2020
101
105
https://bc.umcs.pl/publication/37552
Bojanowicz, Justyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Wierzejska, Joanna. Redaktor Sanecki, Grzegorz. Redaktor