tytuł równoległy: The Role of Personnel Marketing in a Contemporary enterprise ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 39 (2005), strony 211-218
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 39 (2005), strony 211-218
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2024
1 cze 2021
61
62
https://bc.umcs.pl/publication/43003
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Baruk A. I., Rola marketingu personalnego we współczesnym przedsiębiorstwie | 21 maj 2024 |
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ) Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ) Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ) Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Płudowski, Henryk (1924- ).
Miszczuk, Andrzej (1961- ).
Baruk, Jerzy.
Zinczuk, Krystyna (1950- ). Zinczuk, Mikołaj (1943-1999).