artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 151-166 ; tytuł równoległy: Marketing of the future, or return to the past?
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 151-166
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2024
19 maj 2021
154
154
https://bc.umcs.pl/publication/42525
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Baruk A. I.,, Marketing przyszłości, czy powrót do przeszłości? | 21 maj 2024 |
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ) Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ) Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ) Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Niezgoda, Dionizy. Szepytowski, Wojciech Zenon. Żelazko, Małgorzata. Szepytowski, Wojciech Zenon. Żelazko, Małgorzata.
Masłowska, Gabriela (1950- ). Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji
Makarski, Sylwester (1942- ). Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji
Kuczyńska, Marianna (ekonomika rolnictwa). Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji
Kamieniecka, Małgorzata. Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji