tytuł równoległy: The Role of Personnel Marketing in a Contemporary enterprise ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 39 (2005), strony 211-218
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 39 (2005), strony 211-218
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2024
1 cze 2021
56
56
https://bc.umcs.pl/publication/43003
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Baruk A. I., Rola marketingu personalnego we współczesnym przedsiębiorstwie | 21 maj 2024 |
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ) Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ) Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ) Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Niezgoda, Dionizy. Szepytowski, Wojciech Zenon. Żelazko, Małgorzata. Szepytowski, Wojciech Zenon. Żelazko, Małgorzata.
Masłowska, Gabriela (1950- ). Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji
Makarski, Sylwester (1942- ). Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji
Kuczyńska, Marianna (ekonomika rolnictwa). Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji
Kamieniecka, Małgorzata. Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji