Tytuł:
Rola marketingu personalnego we współczesnym przedsiębiorstwie
Autor:
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- )
Temat i słowa kluczowe:
ekonomia ; prasa ekonomiczna ; czasopisma naukowe
Opis:
tytuł równoległy: The Role of Personnel Marketing in a Contemporary enterprise ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 39 (2005), strony 211-218
Wydawca:
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 39 (2005), strony 211-218
Prawa:
Źródło finansowania :
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego