tytuł równoległy: Marketing orientation of a contemporary enterprise and its capability of creating values expected by outer and inner customers ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 40 (2006), strony 337-349
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 40 (2006), strony 337-349
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2024
8 cze 2021
67
68
https://bc.umcs.pl/publication/43049
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Baruk A. I, Marketingowa orientacja współczesnego przedsiębiorstwa a jego zdolność ... | 21 maj 2024 |
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ) Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ) Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ) Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Płudowski, Henryk (1924- ).
Miszczuk, Andrzej (1961- ).
Baruk, Jerzy.
Zinczuk, Krystyna (1950- ). Zinczuk, Mikołaj (1943-1999).