Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 36 (2023), 2, s. 211-232 ; Tytuł równoległy: Student participation in (self-)learning at English language lessons: teacher’s survey report ; Streszczenia w języku angielskim, polskim.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 36 (2023), 2
Nov 8, 2023
Nov 8, 2023
53
https://bc.umcs.pl/publication/51143
Froch, Władysław Śladkowski, Wiesław (1935-). Red.
Wrótniak, Joanna (1981- ) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Wosik-Kawala, Danuta. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Kostka-Szymańska, Małgorzata. Redaktor
Popławska, Agata Bocharova, Olena Melnik, Inesa Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Łukasik, Joanna M. Jagielska, Katrzyna. Mróz, Anna. Koperna, Paulina. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Kosiak, Kamila Magdalena. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Samujło, Małgorzata Agnieszka Sokołowska-Dzioba, Teresa Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Bochniarz, Agnieszka. Redaktor tomu Grabowiec, Anna. Redaktor tomu
Sadurski, Ireneusz Polskie Towarzystwo Historyczne. Oddział w Lublinie