Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 36 (2023), 2, s. 89-107 ; Tytuł równoległy: Teachers, students, and parents in the context of peer cyberbullying – problem Analysis, prevention, challenges ; Streszczenia w języku polskim i angielskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji
oai:bc.umcs.pl:47345 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 36 (2023), 2
8 lis 2023
8 lis 2023
115
https://bc.umcs.pl/publication/51128
Wolanin, Agata Rybak, Jan Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Tychmanowicz, Anna. Redakcja naukowa