lekcje języka angielskiego ; model partycypacyjnej kultury kształcenia ; (samo)kształcenie ; uczeń
Opis:Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 36 (2023), 2, s. 211-232 ; Tytuł równoległy: Student participation in (self-)learning at English language lessons: teacher’s survey report ; Streszczenia w języku angielskim, polskim.
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji
Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 36 (2023), 2
Prawa: