Tyt. tomu 30, 2: Praca i rozwój zawodowy. Wybrane aspekty ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 2, s. 205-216 ; streszcz. ang. ; tyt. równol.: Social Media: Contemporary Educational Environment or “Cyber Tsunami”?
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Wierzejska, Joanna. Red.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Apr 22, 2021
Feb 2, 2018
158
162
https://bc.umcs.pl/publication/31160
Edition name | Date |
---|---|
Różański, Andrzej - Media społecznościowe: współczesne środowisko edukacyjne czy „cyfrowe tsunami”? | Apr 22, 2021 |