Tyt. tomu 30, 2: Praca i rozwój zawodowy. Wybrane aspekty ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 2, s. 29-40 ; streszcz. ang. ; tyt. równol.:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Wierzejska, Joanna. Red.
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:28133
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
2 lut 2018
80
83
https://bc.umcs.pl/publication/31148
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Furmanek, Waldemar - Konsekwencje merytoryczne twierdzenia „praca jest wartością” dla pedagogiki pracy | 22 kwi 2021 |
Furmanek, Waldemar. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji