Tyt. tomu 30, 2: Praca i rozwój zawodowy. Wybrane aspekty ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 2, s. 205-216 ; streszcz. ang. ; tyt. równol.: Social Media: Contemporary Educational Environment or “Cyber Tsunami”?
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Wierzejska, Joanna. Red.
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:28145
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
2 lut 2018
146
146
https://bc.umcs.pl/publication/31160
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Różański, Andrzej - Media społecznościowe: współczesne środowisko edukacyjne czy „cyfrowe tsunami”? | 22 kwi 2021 |
Różański, Andrzej Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Życzyński, Henryk (1890-1940)
Głuchowska, Anna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Gutowska-Tęcza, Beata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Gutowska-Tęcza, Beata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)