Tytuł:
Media społecznościowe: współczesne środowisko edukacyjne czy „cyfrowe tsunami”?
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
Opis:
Tyt. tomu 30, 2: Praca i rozwój zawodowy. Wybrane aspekty ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 2, s. 205-216 ; streszcz. ang. ; tyt. równol.: Social Media: Contemporary Educational Environment or “Cyber Tsunami”?
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Wierzejska, Joanna. Red.
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Identyfikator zasobu:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 2