Media społecznościowe: współczesne środowisko edukacyjne czy „cyfrowe tsunami”?
Autor: Temat i słowa kluczowe: Opis:Tyt. tomu 30, 2: Praca i rozwój zawodowy. Wybrane aspekty ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 2, s. 205-216 ; streszcz. ang. ; tyt. równol.: Social Media: Contemporary Educational Environment or “Cyber Tsunami”?
Wydawca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Wierzejska, Joanna. Red.
Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 2
Prawa: