Tyt. tomu 29, 3: Zdolności, uzdolnienia, twórczość z perspektywy psychopedagogicznej ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 29 (2016), 3, s. 69-82 ; streszcz. ang. ; tyt. równol.: Disparities in cognitive and emotional development and social needs of gifted students
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Kuśpit, Małgorzata. Red.
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:28034
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 29 (2016), 3
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Apr 22, 2021
Jan 24, 2018
82
82
https://bc.umcs.pl/publication/30785
Edition name | Date |
---|---|
Pufal-Struzik, Irena - Dysproporcje w rozwoju poznawczym i emocjonalo-społecznym a potrzeby uczniów zdolnych | Apr 22, 2021 |
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Pufal-Struzik, Irena. Bernacka, Ryszarda Ewa.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Kostka-Szymańska, Małgorzata. Redaktor
Wolińska, Jolanta M. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Nowak, Katarzyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Chodkowska, Maria Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Kazanowski, Zdzisław Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)