Tyt. tomu 29, 3: Zdolności, uzdolnienia, twórczość z perspektywy psychopedagogicznej ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 29 (2016), 3, s. 177-193 ; streszcz. ang. ; tyt. równol.: Psychological and educational counselling for artistic schools form of support for gifted students
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Kuśpit, Małgorzata. Red.
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:27803
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 29 (2016), 3
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
10 lis 2017
146
149
https://bc.umcs.pl/publication/30792