Tyt. tomu 29, 3: Zdolności, uzdolnienia, twórczość z perspektywy psychopedagogicznej ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 29 (2016), 3, s. 69-82 ; streszcz. ang. ; tyt. równol.: Disparities in cognitive and emotional development and social needs of gifted students
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Kuśpit, Małgorzata. Red.
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:28034
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 29 (2016), 3
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
24 sty 2018
85
88
https://bc.umcs.pl/publication/30785
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Pufal-Struzik, Irena - Dysproporcje w rozwoju poznawczym i emocjonalo-społecznym a potrzeby uczniów zdolnych | 22 kwi 2021 |