Tyt. tomu 29, 3: Zdolności, uzdolnienia, twórczość z perspektywy psychopedagogicznej ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 29 (2016), 3, s. 161-175 ; streszcz. ang. ; tyt. równol.: Developing psychological resilience of music school students
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Kuśpit, Małgorzata. Red.
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:27802
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 29 (2016), 3
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
10 lis 2017
304
305
https://bc.umcs.pl/publication/30791
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Wojtanowska-Janusz, Barbara Anna - Budowanie odporności psychicznej uczniów szkół muzycznych | 22 kwi 2021 |