Tyt. równol.: Learning results and creativity of students differing in abilities as perceived by teachers ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 18 (2005), s. 93-107 ; streszcz. ang.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 18 (2005)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
18 gru 2015
658
658
https://bc.umcs.pl/publication/24634
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Karwowski, Maciej - Rezultaty w nauce i kreatywność uczniów różniących się zdolnościami w percepcji nauczycieli | 22 kwi 2021 |
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Życzyński, Henryk (1890-1940)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Gromadzka, Wioletta. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)