Tyt. równol.: Students emotional intelligence and their achievements in learning ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 18 (2005), s. 33-46 ; streszcz. ang.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:21872
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 18 (2005)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
18 gru 2015
289
289
https://bc.umcs.pl/publication/24629
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Przybylska, Irena - Inteligencja emocjonalna uczniów a ich osiągnięcia w nauce | 22 kwi 2021 |
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Życzyński, Henryk (1890-1940)
Głuchowska, Anna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Gutowska-Tęcza, Beata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Gutowska-Tęcza, Beata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Gusztyła, Katarzyna Maksymiuk, Renata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)