artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio B, Geographia, Geologia, Mineralogia et Petrographia Vol. 145-15473 (2018), s. ; streszcz. pol., ang. ; tyt. równol. w jęz. pol.: Planowanie i wdrażanie komunikacji marketingowej miasta na przykładzie Lublina ; artykuł dostępny tylko w wersji online
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curiie-Skłodowskiej
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Nov 13, 2020
Oct 29, 2019
117
117
https://bc.umcs.pl/publication/35969
Edition name | Date |
---|---|
Krukowska, R., Świeca, A. Planning and implementation of urban marketing communications. The case of Lublin | Nov 13, 2020 |
Czerski, Wojciech Gonciarz, Edyta Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Świdzińska, Agata. Red.
Świeca, Andrzej Krukowska, Renata Tucki, Andrzej Skowronek, Ewa Brzezińska-Wójcik, Ewa Kociuba, Waldemar Jóźwik, Marta Łanczont, Maria. Red.
Żebrowski, Jakub Radomski, Andrzej (1964- ) red.
Radomski, Andrzej (1964- ) Radomski, Andrzej (1964- ) red.
Bartnikowska, Urszula. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Tomaszewski, Norbert Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Trzaska, Kacper Has-Tokarz, Anita. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Biblioteka Główna Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Rosiak, Roman. Red. Hirsz, Zbigniew Jerzy (1931- ). Red.