artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova Vol. 6 (2021), s. 329-342. ; tyt. równoległy: Therapeutic possibilities of literature for children and adolescents in work with a student with special educational needs ; Bibilografia na stronach 341-342.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova
Aug 16, 2022
Aug 16, 2022
7
http://bc.umcs.pl/publication/48720
Niesporek-Szamburska, Bernadeta. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Babych, Nataliia Tychyna, Kateryna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Omelchenko, Iryna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Manasterska-Wiącek, Edyta Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Myrdzik, Barbara Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Mazur, Elżbieta Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Rybak, Krzysztof Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Kuczaba-Flisak, Magdalena Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)