artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova Vol. 6 (2021), s. 329-342. ; tyt. równoległy: Therapeutic possibilities of literature for children and adolescents in work with a student with special educational needs ; Bibilografia na stronach 341-342.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova
Dec 6, 2023
Aug 16, 2022
155
https://bc.umcs.pl/publication/48720
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Karwatowska, Małgorzata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Terradas, Pau Freixa Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)