artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 195-212 ; tytuł równoległy: Creation of shareholders value as the strategic requirement of the competitive prevalence
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 195-212
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2024
19 maj 2021
53
53
https://bc.umcs.pl/publication/42528
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Wrońska-Bukalska E., Tworzenie wartości dla akcjonariuszy jako strategiczny wymóg przewagi konkurencyjnej | 21 maj 2024 |
Wrońska-Bukalska, Elzbieta. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Wrońska-Bukalska, Elzbieta. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Wrońska-Bukalska, Elżbieta Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Wrońska-Bukalska, Elżbieta
Wrońska-Bukalska, Elżbieta
Wrońska-Bukalska, Elżbieta
Wawryszuk-Misztal, Anna Wrońska-Bukalska, Elżbieta
Niezgoda, Dionizy. Szepytowski, Wojciech Zenon. Żelazko, Małgorzata. Szepytowski, Wojciech Zenon. Żelazko, Małgorzata.