Tworzenie wartości dla akcjonariuszy jako strategiczny wymóg przewagi konkurencyjnej
Autor: Temat i słowa kluczowe:ekonomia ; prasa ekonomiczna ; czasopisma naukowe
Opis:artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 195-212 ; tytuł równoległy: Creation of shareholders value as the strategic requirement of the competitive prevalence
Wydawca: Miejsce wydania: Współtwórca:Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Data wydania: Typ zasobu: Format: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 195-212
Prawa: Źródło finansowania :Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego