artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova Vol. 6 (2021), s. 345-358. ; tyt. równoległy: Cechy semantycznego komponentu aktywności komunikacyjnej u przedszkolaków z opóźnieniem rozwojowym ; Bibliografia na stronach 356-358.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova
Dec 6, 2023
Aug 16, 2022
68
https://bc.umcs.pl/publication/48722
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Karwatowska, Małgorzata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Terradas, Pau Freixa Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)