Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 4, s. 25-35 ; streszcz. ang. ; tyt. równol.: CSR Perspective and the Corporate Objective – a Study on the Example of Selected Companies
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Węcławski, Jerzy (1953-). Red.
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 4
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
May 21, 2024
Apr 23, 2018
69
69
https://bc.umcs.pl/publication/31753
Błach, Joanna Katarzyna Wieczorek-Kosmala, Monika
Lament, Marzanna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Węcławski, Jerzy (1953-). Red.
Węcławski, Jerzy (1953- ) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Węcławski, Jerzy (1953-). Red.
Centrum Rozwoju Społeczno-Gospodarczego Przedsiębiorstwo Społeczne Sobolewski, Antoni. Red.
Centrum Rozwoju Społeczno-Gospodarczego Przedsiębiorstwo Społeczne Sobolewski, Antoni. Red.
Centrum Rozwoju Społeczno-Gospodarczego Przedsiębiorstwo Społeczne Sobolewski, Antoni. Red.
Centrum Rozwoju Społeczno-Gospodarczego Przedsiębiorstwo Społeczne Sobolewski, Antoni. Red.