Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2, s. 273-280 ; streszcz. ang. ; tyt. równol.: The Concept of Personnel Marketing as a Determinant of Organizational Climate
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
1 lut 2018
80
80
https://bc.umcs.pl/publication/31134
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Wudarzewski, Grzegorz - Koncepcja marketingu personalnego jako wyznacznika klimatu organizacyjnego | 21 maj 2024 |
Wudarzewski, Grzegorz.
Wudarzewski, Grzegorz
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)