Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2, s. 7-18 ; streszcz. pol. ; tyt. równol.: Porównania społeczne i ich rola w kształtowaniu zachowań współczesnych konsumentów
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
1 lut 2018
147
148
https://bc.umcs.pl/publication/31109
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Burgiel, Aleksandra - Social Comparisons and Their Role in Shaping Contemporary Consumers’ Behaviors | 21 maj 2024 |
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Ciechomski, Konrad
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)