Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2, s. 123-132 ; streszcz. pol. ; tyt. równol.: Rola postaw altruistycznych w cause-related marketing
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
1 lut 2018
154
155
https://bc.umcs.pl/publication/31117
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Kozłowski, Wojciech, Sobotko, Ewelina - Role of Altruistic Attitudes in Cause-Related Marketing | 21 maj 2024 |
Kozłowski, Wojciech (ekonomika rolnictwa). Rutkowska, Anna (nauki ekonomiczne). Sobotko, Ewelina.
Sobotko, Ewelina Węcławski, Jerzy (1953-). Red.
Rutkowska, Anna (nauki ekonomiczne) Kozłowski, Wojciech (ekonomika rolnictwa) Zajkowski, Robert. Redaktor naczelny
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)