Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2, s. 203-210 ; streszcz. pol. ; tyt. równol.: Zmiany w procesie zakupowym młodego konsumenta
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
May 21, 2024
Feb 1, 2018
173
173
https://bc.umcs.pl/publication/31126
Edition name | Date |
---|---|
Ratajczyk, Monika - Changes in the Young Consumer’s Purchasing Process | May 21, 2024 |
Ratajczyk, Monika Mącik, Radosław. Promotor Kucia, Michał. Promotor pomocniczy
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)