Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2, s. 9-18 ; streszcz. pol. ; tyt. równol.: Wpływ działań promocyjnych na zachowania zakupowe młodych konsumentów na rynku żywności
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
1 lut 2018
151
151
https://bc.umcs.pl/publication/31105
Domańska, Katarzyna Tyszczuk-Rotko, Katarzyna Dąbal, Sabina Goworek, Jacek (1949- ). Red.
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)