Tyt. równol.: The influence of models of the psyche on the evolution of didactic systems ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 25 (2012), 1-2, s. 9-28 ; streszcz. ang.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 25 (2012), 1-2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Apr 22, 2021
Dec 15, 2015
355
355
https://bc.umcs.pl/publication/24548
Edition name | Date |
---|---|
Popek, Stanisław - Wpływ modeli psychiki na ewolucję systemów dydaktycznych | Apr 22, 2021 |
Popek, Stanisław Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Popek, Stanisław Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Popek, Stanisław Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Popek, Stanisław Leon Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Kuśpit, Małgorzata. Red.
Popek, Stanisław (1936- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Popek Stanisław (1936- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Popek, Stanisław (1936- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Popek, Stanisław (1936- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor