Tyt. równol.: The influence of models of the psyche on the evolution of didactic systems ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 25 (2012), 1-2, s. 9-28 ; streszcz. ang.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:21801
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 25 (2012), 1-2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
15 gru 2015
363
364
https://bc.umcs.pl/publication/24548
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Popek, Stanisław - Wpływ modeli psychiki na ewolucję systemów dydaktycznych | 22 kwi 2021 |
Popek, Stanisław Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Popek, Stanisław Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Popek, Stanisław Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Popek, Stanisław Leon Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Kuśpit, Małgorzata. Red.
Bernacka, Ryszarda Ewa Popek, Stanisław Leon Gierczyk, Marcin Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Kuśpit, Małgorzata. Red.
Popek, Stanisław (1936- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Popek Stanisław (1936- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Popek, Stanisław (1936- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)