Tyt. równol.: Działania marketingowe przedsiębiorstw wcześnie umiędzynarodowionych. Wyniki badań empirycznych ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H, Oeconomia, Vol. 49 (2015), 3, s. 71-80 ; streszcz. pol.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 3
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
May 21, 2024
Oct 21, 2015
155
155
https://bc.umcs.pl/publication/23805
Edition name | Date |
---|---|
Kowalik, Izabela - Marketing Activity of the International New Ventures. Results of Empirical Studies from Poland | May 21, 2024 |
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Kowalik, Izabela K. Majdan, Maria. Redaktor sekcji
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)