Tyt. równol.: Wpływ postrzeganego ryzyka związanego z markami własnymi na zachowania nabywców – przegląd czterech dekad badań ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H, Oeconomia, Vol. 49 (2015), 3, s. 117-124 ; streszcz. pol.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 3
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
21 paź 2015
164
164
https://bc.umcs.pl/publication/23810
Łukasik, Przemysław Schivinski, Bruno Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Łukasik, Przemysław
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Kowerski, Mieczysław