Tyt. równol.: Percepcja uczciwości cen w środowisku online i offline – taka sama czy inna? ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H, Oeconomia, Vol. 49 (2015), 3, s. 19-28 ; streszcz. pol.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 3
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
21 paź 2015
221
222
https://bc.umcs.pl/publication/23800
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Bondos, Ilona - Price Fairness Perception in Online and Offline Environment – the Same or Different? | 21 maj 2024 |
Bondos, Ilona Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Bondos, Ilona (1985- ).