Tyt. równol.: Strategic aspects of brand management ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H, Oeconomia, Vol. 49 (2015), 1, s. 63-70 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 1
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
2021-04-15
2015-10-21
757
757
http://bc.umcs.pl/publication/23748
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Lembrych-Furtak, Robert - Strategiczne aspekty zarządzania marką | 2021-04-15 |
Lembrych-Furtak, Robert Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Ciechomski, Konrad
Dec, Paweł (ekonomia). Masiukiewicz, Piotr (1951- ).