Tyt. równol.: Marketing innovations in the operation of commercial enterprises ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H, Oeconomia, Vol. 49 (2015), 1, s. 157-167 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 1
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
May 21, 2024
Oct 21, 2015
939
942
https://bc.umcs.pl/publication/23757
Edition name | Date |
---|---|
Sławińska, Maria - Innowacje marketingowe w działalności przedsiębiorstw handlowych | May 21, 2024 |
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Ciozda, Krystyna (1944- ) Orłowski, Ryszard (1927- ).Redaktor sekcji
Dec, Paweł (ekonomia). Masiukiewicz, Piotr (1951- ).