Tyt. równol.: Substitutability and complementarity of physical and virtual purchase channels ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H, Oeconomia, Vol. 49 (2015), 1, s. 99-111 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 1
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
21 paź 2015
189
189
https://bc.umcs.pl/publication/23752
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Mącik, Radosław - Substytucyjność i komplementarność fizycznego i wirtualnego kanału zakupu | 21 maj 2024 |
Mącik, Radosław Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Kowerski, Mieczysław
Kosidłowska, Anna