Tyt. równol.: The role of marketing management of the university at the aspect of changes in higher education market ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H, Oeconomia, Vol. 49 (2015), 1, s. 35-42 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 1
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
21 paź 2015
93
93
https://bc.umcs.pl/publication/23745
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Celoch, Aneta - Rola marketingowego zarządzania szkołą wyższą w aspekcie zmian na rynku usług edukacyjnych | 21 maj 2024 |
Celoch, Aneta Węcławski, Jerzy (1953-). Red.
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Kowerski, Mieczysław
Kosidłowska, Anna
Kopiński, Adam