Tyt. równol.: Strategic aspects of brand management ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H, Oeconomia, Vol. 49 (2015), 1, s. 63-70 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 1
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Apr 15, 2021
Oct 21, 2015
757
757
http://bc.umcs.pl/publication/23748
Edition name | Date |
---|---|
Lembrych-Furtak, Robert - Strategiczne aspekty zarządzania marką | Apr 15, 2021 |
Lembrych-Furtak, Robert Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Ciechomski, Konrad
Dec, Paweł (ekonomia). Masiukiewicz, Piotr (1951- ).