artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova Vol. 6 (2021), s, 43-57 ; tyt. równoległy: Inclusive approach in teaching students with special educational needs – a chance to change the Polish school ; Bibliografia na stronach 55-57.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova
Aug 16, 2022
Aug 11, 2022
9
http://bc.umcs.pl/publication/48704
Lewandowska-Kidoń, Teresa. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Pediconi, Maria Gabriella Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Witek, Anna Lewandowska-Kidoń, Teresa Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Bochniarz, Agnieszka. Redaktor tomu Grabowiec, Anna. Redaktor tomu
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Korwin Drożeński, Władysław. Wyd.