Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2, s. 39-466 ; streszcz. pol. ; tyt. równol.: Wielokanałowość czy eliminacja kanału? Wyniki badania rezultatów strategi imigracji klientów do e-kanału
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
1 lut 2018
159
159
https://bc.umcs.pl/publication/31108
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Bondos, Ilona - Multichanneling or Channel Elimination? The Empirical Results of E-Channel Migration Strategy | 21 maj 2024 |
Bondos, Ilona
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Bondos, Ilona (1985- ).
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)