Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia
Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 22, 21 (1988), strony 203-210 ; Tytuł równoległy: Psihologičeskie predposylki prinâtiâ rešenij, opredelâûŝih strategiû predpriâtij ; Tytuł równoległy: Psychological basis of making decisions shaping the strategy of the enterprise ; Streszczenia w językach angielskim, rosyjskim.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 22, 21 (1988)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
23 wrz 2024
21 maj 2021
42
42
https://bc.umcs.pl/publication/42751
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Bratnicki, M., Psychologiczne przesłanki podejmowania decyzji kształtujących strategię przedsiębiorstwa | 23 wrz 2024 |
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Austen, Agata. Kremmydas, Evangelos. Szczepanik, Marta. Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Staszkiewicz, Marzena Klimkiewicz, Katarzyna Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Sienkiewicz, Łukasz Stępnik, Krzysztof. Redaktor