Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia
Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 22, 21 (1988), strony 203-210 ; Tytuł równoległy: Psihologičeskie predposylki prinâtiâ rešenij, opredelâûŝih strategiû predpriâtij ; Tytuł równoległy: Psychological basis of making decisions shaping the strategy of the enterprise ; Streszczenia w językach angielskim, rosyjskim.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 22, 21 (1988)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Sep 23, 2024
May 21, 2021
42
42
https://bc.umcs.pl/publication/42751
Edition name | Date |
---|---|
Bratnicki, M., Psychologiczne przesłanki podejmowania decyzji kształtujących strategię przedsiębiorstwa | Sep 23, 2024 |
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Austen, Agata. Kremmydas, Evangelos. Szczepanik, Marta. Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Staszkiewicz, Marzena Klimkiewicz, Katarzyna Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Sienkiewicz, Łukasz Stępnik, Krzysztof. Redaktor