artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova. Vol. 2 (2017), s. 59-76 ; streszcz. pol. ; tyt. równol. w jęz. pol.: Nazwy uczuć w nauczaniu języka francuskiego jako obcego. Badanie określeń intensywności uczuć w kolokacjach
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Karwatowska, Małgorzata. Red.
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova. Vol. 2 (2017)
6 gru 2023
10 lip 2018
152
152
https://bc.umcs.pl/publication/32003
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Cavalla, C.Teaching affects in French as a foreign language. A trial focusing on intensifiers in collocations | 6 gru 2023 |
Charneau, Cindy Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna