Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
strony 241-250 ; streszczenie w języku angielskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor ; Maguś, Wojciech. Redaktor
8 gru 2023
8 gru 2023
64
https://bc.umcs.pl/publication/51721
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Konferencje prasowe wybranychpolskich partii politycznych.PR czy narzędzie marketingu politycznego? | 8 gru 2023 |
Sokół, Wojciech (1960-) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Zenderowski, Radosław (1974-) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Żmigrodzki, Marek Sokół, Wojciech (1960-) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Skrzydło, Wiesław (1929- ) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji. Seidler, Grzegorz Leopold (1913-2004). Red.
Horoch, Emil (1941-)
Wrona, Janusz (1953-)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Kozyra, Waldemar. Red.
Cichosz, Marzena. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Paruch, Waldemar. Red.